TEK KRATKI OSVRT...

11.02.2009., 20:14

Moje srce nije komad ceste pa da se može sanirati, iznivelirati na raspuknutim i udubljenim mjestima. Nije poput stabla pa da umije pustiti mladice prije nego usahne.
I kad kažem da mi je srce umorno, ne mislim da je umorno od kucanja u grudima.... već od kucanja po tuđim vratima.

Previše sam puta gledala svjetla s Vidikovca i isto se toliko puta pretvarala da mi je to prvi put. Predugo sam za Valentinova kupovala iste poklone, jer ako se jednom svidjelo i drugom će.
Možda... možda su moja očekivanja prevelika, iako da me sad netko i upita što od muškarca svoga života želim, ne... ne bih znala odgovoriti. Tu se ne radi o boji kose ili štofanim hlačama. Kosu svatko može obojiti u crno, jeans zamijeniti štofom...
Kad si odabireš kućnog ljubimca, recimo, ne možeš znati da će biti neuredan, da će bježati iz kaveza , donositi buhe, grepsti kauč ili hodati po balkonskoj ogradi....
Ali mu se prilagodiš.....
Trudiš se da pospremaš stvari koje razbaca, kupiš mu bolji kavez, mažeš ga sredstvom protiv buha, kauč prskaš odbojnim mirisima, paziš da su balkonska vrata zatvorena...
Zašto se možeš prilagoditi životinji, a ne možeš čovjeku?
.... Zato što ljudi mogu shvatiti....
.... Zato što bi ljudi trebali shvatiti....
Trebali bi shvatiti da se ne razbaciva riječima kao odbačenim igračkama, da se ne traži sreća u tuđem domu, da se doma ne donose tuđi tragovi, da se ne grebe po ničijem srcu i da.... da se lako oklizneš ako hodaš po rubu.

Komentari (5)Print#



<< Arhiva >>


< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Svibanj 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Listopad 2009 (1)
Kolovoz 2009 (2)
Srpanj 2009 (1)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)

Komentari On/Off

Opis bloga

...Djevojka koja previše razmišlja...





par(a) okica viri kroz moj prozor


Za klikanje...


NAJBOLJE IZ MOG PERA...
Apatija
Tek kratki osvrt...




clocksforweb para tus Pisos!





KAD NE PIŠEM, ONDA ČITAM:

LITTLE BLACK BOOK by Annabelle
MILE (genije pjesmom i prozom)
MARISIblog
ELLE WOODS GONE BRUNNETTE
SLAVE'N
krv-nije-pura